Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 moki min første ninja

Go down 
ForfatterBesked
moki
Academy Student
moki


Antal indlæg : 50
Registration date : 23/05/08

moki min første ninja Empty
IndlægEmne: moki min første ninja   moki min første ninja Empty25/5/2008, 21:40

navn: moki

alder: 14

clan: hyoga

fammilie: døde

rang: academy student

udsende: langt sort hår bandage rundt om armene nogle speciel frem stillet arm bånd som han kan ha sebons til at ligge i altså dem som haku bruger moki og kakashi trænede i bjergene og kakashi brugte phoenix flower jutsu og moki blev helt forbrændt efter det havde moki bandage rundt om hele kropen det eneste man kunne se der ikke var bandage rundt om var hans øjne

personlighed: han ville beskytte hans kusine for en hver pris som er i midter stammen og træner hårdt så han kan beskytte hende

hader: kakashis ild jutsuer

stryke: han er hurtig til nærkamp og rigtig god til at ramme sit mål med en sebon

svaghed: han kan ikke slå så hårdt og han kan ikke finde ud af at bruge andre kaste våben en sebons

bagrund: da han var lille kom en gruppe ninjaer som ledte efter nogen fra midter stammen og fant mokis fammilie og dræbte dem alle men mokis mor nåde at gemme moki i et skab og næste dag kom nogen fra fammilien og så til dem og fandt moki

hjemme lavet jutsu/ earth controll jutsu : moki tar en kropsdel ned i jorden og udsender chakra i jorden som gør han kan styre nogen af jorden men jorden kan kun tage den form som den kropsdel der er nede i jordne hvis kropsdelen ikke er nede i jorden mere afbryden jutsuen og jorden kolapser det kræver en god charkra kontrol at udføre jutsuen for man skal udsende den rigtige mængte chakra over det hele af den kropsdel der er nede i jorden så jorden kan forblive stabil og der bliver brugt meget chakra og størelsen varigere med hvor meget chakra der bliver brugt


Sidst rettet af moki 23/6/2008, 19:51, rettet i alt 6 gange (Reason for editing : kakashi brændte mig og vil helst ha ændrede efter det der skete jeg ville gerne ha mærker fra de ting der sker)
Tilbage til toppen Go down
 
moki min første ninja
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ninja art.
» Hermit Ninja

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: (RPG) Profiler: :: Profiler:-
Gå til: