Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Forviring

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Suzaku Sama
Academy Student
Suzaku Sama


Antal indlæg : 298
Registration date : 22/06/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Forviring   Forviring Empty27/6/2008, 23:43

Jeg har lige nogle spørgsmål til noget.

1) andgående Chidori så står der at man kun skal havde 10 i Ninjutus, skal man ikke også havde lidt i Taijutsu, det mener jeg jeg har læst

2)Hvis nu f.eks. jeg har 10 i Taijutsu er jeg så ikke hurtiger en en på 2?

Håber i kan svare Isaac
Tilbage til toppen Go down
Isaac
Missing-nin
Isaac


Antal indlæg : 737
Age : 32
Registration date : 26/03/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty27/6/2008, 23:46

Well først og fremmest skal du kunne beherske Lyn element før du kan bruge Chidor...
Chidori bruger meget ninjutsu styrke da det er en form for Rasengan og hvis jeg ikke tager fejl kræver Rasengan ikke så meget i Taijutsu... Jo en Chidori øger din fart men igen er det hele effekten af selve Jutsuen...
Det er dog ikke mig der bestemmer Point systemet svarer bare på dit spørgsmål Wink
Tilbage til toppen Go down
gaaru
Død
gaaru


Antal indlæg : 782
Registration date : 30/03/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty27/6/2008, 23:50

1) Det burde jeg også mene, men jeg indfinder mig med det.

2) ikke hel rigtigt, der er to ting med i det. 1 Rang/erfaring, 2 kampstil.

hvis i var på samme niveau i rang/erfaring og du har flest i taijutsu. så jo, men kampstil har også meget at gøre.

f.eks. Gaaru har en taijutsu stil, som lader ham gøre sig hurtigerer ved hjælp af chakra og ramme punkter på kroppen som udskadeligør kroppen ved hjælp af ninjutsu arts.

mod en som feks chouji fra mangen, hvis han var med i den her og havde 10 i taijutsu, ville gaaru stadig værer hurtigerer pga hans kampstil



det var så min mening.

hvis nogen tror jeg er helt forkert på den vil jeg da gerne debatterer med dem
Tilbage til toppen Go down
Isaac
Missing-nin
Isaac


Antal indlæg : 737
Age : 32
Registration date : 26/03/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty27/6/2008, 23:53

Taijutsu afgører skam ikke hvor hurtig man er :P...
Som sagt er der forskellige jutsuer som kan øge din hastigehed (I disse tilfælde Ninjutsuer)...
Chidori er en af dem men sådanne jutsuer kan være farlige at udøve da et menneske øje ikke er beregnet til at kunne se omgivelserne i så høje hastigheder...

(Kunne bare ikke lade vær med at skrive det sorry >.<)
Tilbage til toppen Go down
Suzaku Sama
Academy Student
Suzaku Sama


Antal indlæg : 298
Registration date : 22/06/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty28/6/2008, 00:07

jaja, men nu har jeg jo 5 i Taijutsu så lige meget hvor hårdt jeg træner vil du så aldtid være hurtiger end mig?
Tilbage til toppen Go down
Naita
Missing-nin
Naita


Antal indlæg : 1292
Registration date : 30/03/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty28/6/2008, 00:44

undskyld jeg tillader mig at svare.. Nej hvis du bliver ved med at træne så vil du til sidst være lige så hurtigt som ham, medmindre han trænere lige så meget som dig..
Tilbage til toppen Go down
Suzaku Sama
Academy Student
Suzaku Sama


Antal indlæg : 298
Registration date : 22/06/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty28/6/2008, 01:01

og med "træner" vad mener du så?

som jeg skriver et emne med at jeg træner i at løbe?
eller jeg bare stiger i Taijutsu?
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Sp. Jounin
Sp. Jounin
Manaki


Antal indlæg : 634
Age : 33
Registration date : 26/03/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty28/6/2008, 01:23

lad mig se... som udgangspunkt er den der er højest af rang hurtigst.. det vil sige at en genin næsten altid vil være hurtigere end en academy student, men langsommere end chunnin..
hvis to af samme rang kæmper vil den person med mest taijutsu være hurtigst (medmindre vedkomne med den laveste taijutsu har en speciel teknik der gør vedkomne hurtigere.. med hensyn til disse skal man huske at være fair, en fed kamp er ikke nødvendigvis en vundet kamp)..

chidori, taijutsu... jeg vil her mene at chidori som isaac siger "er en form for rasengan" og derfor har den de samme krav som rasengan, dog er chidori en fast sat teknik og derfor har jeg gjort den billigere i ninjutsu points end den egentlige "basic" rasengan.. med fastsat mener jeg at den ikke kan ændres.. man kan ikke lave en chidori om til en rasengan.. kun til flere slags chidori, den er et skud på stammen..
jeg har valgt ikke at tilføje taijutsu på chidori somsagt fordi rasengan ikke koster taijutsu, jeg har valgt ikke at tilføje taijutsu til rasengans pris fordi det er en ninjutsu teknik..naruto kunne lære den og han er verken stærk, hurtig eller lotus udøvende, portsprængende psyko taijutsu ninja i grøn gummi dragt... dog, kan du ikke henvise mere direkte til et specielt sted i naruto så jeg kan se efter og rette en eventuel fejl

med hensyn til træning ser folk forskelligt på det.. min personlige mening er at dette er noget vi gør for at have det sjovt og derfor bryder jeg mig ikke om at skrive "manaki stod og trænede med en kunai" 100 gange om dagen fordi så bliver jeg super til det.. det er op til dig selv hvr meget du vil gøre ud af din træning.. dog vil jeg mene at du med hensyn til rollespillet i dette, bør hentyde til hvad din karakter går rundt og laver.. eks. manaki så på solen **det er blevet sendt, jeg skal nå at bygge videre på min nye dukke** tænkte han og sagde "jeg må smutte nu, men jeg har fri kl. 16:00 fra mit taktik lære job, vi kan træne mere der hvis du gider"... med disse forholdsvis få ord har jeg nu, uden at sige eller gøre noget direkte, fortalt at jeg 1. bygger en ny dukke 2. har et job som lære i taktik på akademiet og derfor nok også ved en del om det.. sådan træner jeg..

ps. jeg skriver snart en "guide til godt rollespil på kouseki", den vil omhandle mine meninger om hvordan vi kan gøre dette spil sjovere for os alle Smile
Tilbage til toppen Go down
Suzaku Sama
Academy Student
Suzaku Sama


Antal indlæg : 298
Registration date : 22/06/08

Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty28/6/2008, 12:19

okay, takker. Men der stod ikke noget om det på start siden Smile

Men tak til alle som har svaret i dette emne Isaac
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forviring Empty
IndlægEmne: Sv: Forviring   Forviring Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Forviring
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Udenfor Spillet: :: Spørgsmål og svar:-
Gå til: