Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:30

S:i en lille dal i bjergene
O:en lille lund med træer ,en sø og nogle store klippe sten
V:overskyet men varmt
T:11:23

isei stod midt i dalen og ventede **hvornår mon han kommer?** tænkte hun . hun havde sit sværd på ryggen og havde ellers bare det normale ninja udstyr på , hun stod med en let utålmodig mine
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:33

soidam kom løbene han så meget forpustet ud da han så isei vinked han"hej isei" robte han**håber ikke hun bliver sure over at jeg kommer for sent**
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:35

isei løftede hånden som hilsen ''nå der kommer du , jeg var ved at tro at du pjekkede '' sagde hun med et skævt grin
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:37

"nej da kunne jeg aldrig finde på var bare ved at fare vild på vej her ud"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:45

isei smilede '' er jeg da glad for at hører '' sagde hun ''okay Soidam som du måske kan huske snakkede jeg om at jeg ville undervise dig i at kæmpe . at kæmpe er nemlig noget helt andet end bare at lave nogle jutsuer og kaste nogle kunais .derfor vil vi nu udkæmpe en trænings kamp , vi bruger dog ikke jutsuer , i denne .jeg vil desuden for at gøre det nemmere for dig at parrere sige hvor jeg angriber og give dig gode råd af og til. nogle spørgsmål?'' spurgte hun med et spørgende blik på ham
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:47

"nej tror jeg ikke"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:48

''okay '' sagde hun ''du indleder angrebet , vi begynder nu!''
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:53

soidam tog sit svær frem og gjord sig klar han kom løbene mod isei og slog ud efter hende
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:56

isei sprang bagud og trak i en glidende bevægelse sit sværd ''pas på din skulder !op med paraden'' sagde hun advarende og huggede så fra siden og lige mod hans venstre skulder
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 19:59

han gik lidt til siden og nåde at blorkere med sit svær
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 20:05

''godt'' sagde hun , hun trak sig så lidt tilbage og angreb så igen det så ud som om hun ville hugge ham i benet ,men så i en pludselig bevægelse svang hun sværdet imod den arm han hold sværdet i ''pas på!'' advarede hun igen
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:06

han sprang forskreket til siden det havde han ikke vented"pu det var tæt på"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:09

isei sprang tilbage og op i et træ , her afventede hun soidams næste træk ''vær kreativ'' sagde hun højt så han kunne høre hende
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:13

soidam tog to kunais frem kastede den ene imod iseiog den anden lige over hende imens han løb hen til bånde af træet
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:40

isei slog begge kunaier væk med sit sværd ,så de fløj til hver sin side og satte sig fast i jorden ,så kastede hun en røg bombe og blev opslugt af røgen
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:45

soidam sprang tilbage vorefter han begyndte at drege rundt imens han kastede kunais
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:52

''er det ikke lidt spild af kunais'' iseis stemme skar sig gennem luften og den kom ovre fra lunden ,men man kunne ikke se hende , hun havde gemt sig bag et af træerne
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 21:55

han holde straks op **sjet havde jeg slet ikke tænkt på nu har jeg ikke så mange tilbage men vor mån hun er kender jo stadig ikke det her sted så godt**soidam løb i den retning hendes stemme kom fra han havde sit svær klar**hvad gør jeg jeg kan ikke se en pind**
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
isei
Chuunin
Chuunin
avatar


Antal indlæg : 930
Registration date : 30/03/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 22:08

der var ikke noget spor af isei , hun stod stadig bag et af træerne '' er det nu også klogt at vandre direkte ind til sin fjende når man ikke kan se vedkommende?'' spurgte hun . stemmen kom ovre fra et træ 5 meter fra hvor soidam stod og så lidt til venstre
Tilbage til toppen Go down
Soidam
Academy Student
Soidam


Antal indlæg : 263
Age : 29
Registration date : 10/06/08

Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty18/9/2008, 22:10

soidam vente sig forskræket mod stemen og sprang så til bage så men ikke kunne se ham i tågen
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=xqlE7_NsKKE
Sponsoreret inhold





Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty
IndlægEmne: Sv: Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)   Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Træning i kamp (i skal spørge om i må joine dette emne)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» kamp
» Ugens Kamp -Naruto-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: (RPG) Udenfor byen: :: Bjergene:-
Gå til: