Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jutsu'er

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Naita
Missing-nin
Naita


Antal indlæg : 1292
Registration date : 30/03/08

Jutsu'er Empty
IndlægEmne: Jutsu'er   Jutsu'er Empty29/9/2008, 15:39

Hey har lige en del spørgsmåæ som jeg gerne vil spørge ADMINSNE om:

1: Vil gerne vide om replacement virker på den måde at man kan bruge den til at ångå ting og bytte sig ud med ting så man kan skade modstanderen? Eller er den sådan at man skal gemme sig med den?
Den oprindelige jutsu, asom også er i bøgerne.. bliver jo brugt til at lægge fælder, og man kan visdt bare ikke lige lave fingerseglende? Jeg ved godt at den blev lavert ok fordi at folk ikke forstod hvad den skulle bruges til og misbrugte den.. Men gælder den stadig som den gamle burde gøre, bare med ting af menneskelig størrelse?

2: Vil gerne vide en ting o de forskellige element kloner. for det første, kan de forskellige kloner bruge chakra, mener jeg nemlig ikke at de kan.. To: hvis man fks. for en vand klon til at angribe en jord klon, bliver begge så til mudder så man skal lave nogle nye? Tre: kan man have både vand og jord og kage bunshin kloner aktiveret samtidig, eller bare jord, vand eller vand, kage bunshin? Og har vand og jord klonernes våben, har de samme efekt som virkelige våben eller hvad?

3: Hvad med gen jutsu.. Altså når man skal sige navnende på de jutsuer man nruger gælder det så gen jutsu? Altså prøv at se her: Han lavede fingerseglende "Mind trick jutsu!!" råbte han.. Altså det holder jop ikke.. det ødelægger jo ilusionen.. så skakl man sige det navnet når man bruger genjutsu?

4: Det sidste spørgsmål er: Er det meningen at det er umuligt at lære alle vandjutsuer??? Man kan kund lære dem alle som kage, på grund af de forskelogge point..

5: Med den jutsu som hedder human boilder.. Bliver man så en kæmpe kugle.. Altså akamichierne pustede jo sig selv op og lavede sig til en kugle, altså to jutsuer!.. Så bliver man en kugle der svarer til ens krops størelse eller bliver man automatisk en stor kugle?

ved godt at nogle har forklaret mig nogle af svarrende på disse spørgsmål.. og nogle ser dem måske som åbenlyse.. Men altså jeg er i tvivl så derfor spørger jeg jer ADMINS...
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Sp. Jounin
Sp. Jounin
Manaki


Antal indlæg : 634
Age : 33
Registration date : 26/03/08

Jutsu'er Empty
IndlægEmne: Sv: Jutsu'er   Jutsu'er Empty29/9/2008, 18:18

OPS! de understående links indeholder spoilers! hvis du følger med i naruto på dansk tv så LAD VÆRE med at følge dem og vent ca. 3 afsnit til det kommer i serien.


1. jeg er ikke helt sikker på hvad du mener... men jeg vil sige at vores replacement fungere som du flere gange ser det i serien, til at forvirre og forsvare... se eventuelt denne film for et eksempel på denne jutsu https://www.youtube.com/watch?v=glIs0yEGpkc

2. vand kloner kan bruge chakra og deres våben er skadelige, dog har de kun 1 tiendedel af deres skabers styrke, både med hensyn til chakra og til fysiske præstationer. jord kloner kan ikke bruge chakra og deres våben er lavet af jord/sand så de er ikke skarbe eller direkte skadelige (de kan benyttes til angreb i sjældne tilfælde). kage bushins aka skygge kloner, er en komplet klon af skaberen, de er lige så kloge, de er lige så stærke og de kan benytte både våben og chakra, dog forsvinder de hvis de bliver ramt bare en gang. du kan godt benytte flere slags kloner på en gang, men det vil kræve en jutsu for hver slags og det vil koste chakra både at holde dem oppe og at lave dem som normalt. hvis en vand klon angriber en jord klon, vil vandklonens våben fungere normalt indtil den bliver ramt, jord klonen bliver våd, men falder ikke sammen af den grund, jorden er jo holdt sammen af chakra og dens tilstand er "næsten" ligegyldig.

3. du skal benytte håndtegn, men ikke nødvendigvis ord, husk at vurdere på hvor meget du har i genjutsu.

4. det er ganske rigtigt umuligt at lære dem alle.

5. du bliver sådan som choji er her: https://www.youtube.com/watch?v=Fp5XHqNobGc når du benytter den jutsu.
Tilbage til toppen Go down
Naita
Missing-nin
Naita


Antal indlæg : 1292
Registration date : 30/03/08

Jutsu'er Empty
IndlægEmne: Sv: Jutsu'er   Jutsu'er Empty29/9/2008, 19:48

Ok tak for svarende.. Med nummer 1 mener jeg: Er det muligt lige pludselig at lave replacemént eller skal det tager min. et indlæg at laver fingerseglende så man på den måde bruger det som en fælde når modstanderen angriber?
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Sp. Jounin
Sp. Jounin
Manaki


Antal indlæg : 634
Age : 33
Registration date : 26/03/08

Jutsu'er Empty
IndlægEmne: Sv: Jutsu'er   Jutsu'er Empty29/9/2008, 20:22

så længe du skriver at du laver fingersegl er det ok at du gør det i et emne..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jutsu'er Empty
IndlægEmne: Sv: Jutsu'er   Jutsu'er Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jutsu'er
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Udenfor Spillet: :: Spørgsmål og svar:-
Gå til: