Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Isaac
Missing-nin
Isaac


Antal indlæg : 737
Age : 32
Registration date : 26/03/08

Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)   Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty25/6/2008, 00:48

Manden viste hvor de skulle sove og Isaac gik ind... Der var et lille vindue og han kiggede ud af den... Lidt efter fløjtede han og en ørn dukkede op på himlen der var på vej ned mod dem... "Er du kommet noget til?" Spurgte Isaac...
Tilbage til toppen Go down
Naita
Missing-nin
Naita


Antal indlæg : 1292
Registration date : 30/03/08

Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)   Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty25/6/2008, 00:50

"Nej.. jeg er lidt øm i håndledet, jeg blev trykket og fik taget pusten af eksplotionen, jeg var heldig" sagde han men min skulder er også lidt øm" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Isaac
Missing-nin
Isaac


Antal indlæg : 737
Age : 32
Registration date : 26/03/08

Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)   Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty25/6/2008, 00:52

Ørnen var nu ved vindueskammen og stod der og kiggede på Naita... Den havde en ting omkring anklen... Isaac gik hen og tog den og lagde den i lommen... "Se hellere at få sovet" Sagde han og lagde sig selv til at sove

//OOG: Isaac out, dette emne bliver til et opslag så folk senere kan se hvad vi har lavet Wink//
Tilbage til toppen Go down
Naita
Missing-nin
Naita


Antal indlæg : 1292
Registration date : 30/03/08

Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)   Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty25/6/2008, 00:54

Han lagde hurtigt noget støttende om sin skulder og lagde sig også til at sove.


//Naita out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)   Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin) - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Isaac's nye vej (Missing-nin)
» Naita
» manaki VS naita (academy student rang)
» Isaac

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Udenfor Spillet: :: Kousekis Bibliotek-
Gå til: