Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 manaki VS naita (academy student rang)

Go down 
ForfatterBesked
Manaki
Sp. Jounin
Sp. Jounin
Manaki


Antal indlæg : 634
Age : 33
Registration date : 26/03/08

manaki VS naita (academy student rang) Empty
IndlægEmne: manaki VS naita (academy student rang)   manaki VS naita (academy student rang) Empty12/8/2008, 23:51

Kampen mellem naita og manaki til kousekis første genin udvælgelse, jeg har valgt at ren skrive den da den egentlig ikke var særligt lang og fordi jeg ville se hvad folk på siden bedst kan lide at jeg gør ^^

Det var Genin udvælgelse. manaki så rundt, alle jublede efter den kamp de lige havde overværet. Kagen rejste sig og sagde de ord han havde ventet på lige siden han tog sin plads på tribunen, ”Næste kamp er mellem Manaki og Naita, fjern de forrige kæmpende fra banen”. Ordene løb ikke trætte denne gang, denne kamp havde selv kagen glædet sig til, eller var det hans indbildning?. Manaki havde overværet Isaacs kamp med stigende beundring, nu hoppede han ned fra tribunen for at hjælpe ham op. Han gav ham hånden, Isaac tog den af venskabelige grunde, de vidste begge at Isaac var manaki overlejen, eller det mente manaki i hvert fald. Da han hjalp Isaac hviskede han lavt ”godt klaret” Isaac smilede og hviskede tilbage ”tak..”.
Alt imens dette skete havde naita taget sin plads på banen, han var klar til kamp og smilede da han så manaki stille sig klar til kamp, han stillede sig præcis på samme måde som manaki, med en kunai klar i hånden.
Manaki så at naita ikke havde intentioner om at starte, det passede ham fint, han kunne nå at færdiggøre den plan han havde lagt.
Med et set smed manaki en røgbombe ned lige foran sig selv, tilskuerne måbede. Naita gabte og sagde med et dovent smil på læben ”ok Nice nu kan du så lave bushin no jutsu og angribe mig uden jeg opdager det”.
Manaki lo stille ved denne udtalelse, naita undervurderede ham, det var til hans fordel. Han var klar og røgen begyndte at lette, så snart han kunne se kastede han 9 Shuriken’s lige imod naita der straks hoppede op i luften og kastede en kunai mod jorden. Manaki kunne tydeligt se tråde naita havde bundet i kunaien, da solen reflekterede sig i den. Manaki bevægede hænderne og de 9 shurikens blev sendt opad og ud af manakis skygge, nu kunne alle se de sølvtråde der skinnede i solen. De 9 shurikens fløj lige gennem en tråd naita havde i sin kunai og var på vej direkte mod ham. Manaki smilede **det lykkedes, sølvtråde er lette at se når lyset spejler sig i dem, så ved at stille mig med solen direkte i ryggen kunne jeg blokere sollyset så længe shurikensne fløj i en lige linje og derved få dem tæt på naita før han opdagede sølv trådende**. Naita så et lille øjeblik overrasket ud, men fik så fatningen tilbage, han smilede bittert og sagde ”ja ok” hvorefter han kastede en bombe ned på shurikensne der kom nedefra med den ene hånd og kastede en kunai med et glødende stykke papir på mob manaki med den anden.
Bomben sprang og shurikensne fløj til alle sider, men manaki var ligeglad, han smed sølvtrådene og løb hen mod det sted naita ville lande, naitas kunai sprang bag ham og sendte en masse skidt og jord i nakken på ham.
Da manaki var hvor naita ville lande kastede han partisansøm ud over stedet og stak den anden hånd ned i en af sine mange poser **stik det her naita** tænkte han og gennemgik resten af sin plan i hovedet. Naita så partisansømmende, han bevægede hænderne til finger segl og ”puff” hvor naita før havde været var der nu en træstub.
Lige før han ombyttede sig havde naita smidt en bombe ned mod manaki, bomben sprang og manaki blev kastet til jorden, han tog sin hånd ud af sin taske og puttede den pille han havde i hånden i munden, en soldat pille.. de kan gøre selv svæklinge til soldater, men de tapper din styrke efter kampen og skal ikke benyttes uden eftertanke. Naita så manaki tage pillen og bøjede sig ned mod jorden.
Manaki vidste han havde travlt nu og fortsatte med sin plan, han lavede finger segl og sagde ”bushin no jutsu” nu stod der 4 manakier alle med en kunai i hånden.
Naita var forberedt på det, han snurrede lyn hurtigt rundt og sagde ” Naita Secret No Jutsu”.
De 4 manakier hørte ham ikke og de løb hen mod ham med 1 meters mellemrum mellem sig.
Da naita havde sagt ”Naita Secret No Jutsu” kastede han et sandkorn hen mellem de to midterste manakier, sandkornet sprang i luften med en enorm kraft der sendte naita hen over jorden. 3 af de 4 manakier forsvandt i eksplosionen, den ægte manaki var den der var nest længst væk, men eksplosionen var så kraftig at den også sende ham han over jorden. De lå nu begge på jorden, manaki tænkte **det skulle gøre det, han skulle være færdig efter sådan et angreb. Hvis ikke er jeg død når pillen aftager** tænkte han og håbede på at naita ikke var god til chakra kontrol. Naita derimod var ikke i stand til at tænke på meget lige nu, han havde søret for at vinden bar sandkornet hen mod manaki og det havde virket, nu ville han vente og så om manaki var færdig, hvis han ikke var det ville kampen snart være forbi. Manaki kunne høre på tilskuernes stilhed at naita stadig lå ned, men pludselig hørte han jubel, han så op og så at naita havde løftet hånden. Han troede næsten ikke sine egne øre da han hørte hvad naita sagde ”jeg giver op, en ninja ved hvornår en sejer koster mere end en et tabe” sagde han og besvimede derefter af ren chakra mangel, det sidste angreb havde taget alt hvad han havde i sine reserver. Manaki lyttede til tilskuernes stilhed og til deres jubel da han rejste sig.. der var kun en tanke i hans hoved **jeg må ud før pillen lader mig besvime**..
Kagen rejste sig, "Tiden er gået og kampen er slut… I har alle kæmpet godt, i løbet af i aften vil i kunne se hvem der har bestået på akademiet, dem der har bestået kan afhente deres pandebånd hos mig, det var vist alt for denne gang" sagde han og der kom store klapsalver..
Manaki kom forbi Isaac på vej ud, Isaac smilede til ham og sagde stille "God kamp min ven... Jeg vidste du kunne mere end du viste og jeg ved du kan mere end du viste os i dag" derefter hjalp han manaki hen til hospitalet, han lå til observation i sengen ved siden af naita, de snakkede ikke om kampen, faktisk snakkede de ikke til hinanden.. de var begge spændte på at se listen med beståede elever den samme aften….

Manaki og Naitas kamp til den første Genin udvælgelse..
Tilbage til toppen Go down
 
manaki VS naita (academy student rang)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» manaki VS chris chess (genin rang)
» Naita
» Manaki
» Rejsen (Isaac og Naita som Missing-nin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Udenfor Spillet: :: Kousekis Bibliotek-
Gå til: