Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
NyhederNyheder  ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 manaki VS chris chess (genin rang)

Go down 
ForfatterBesked
Manaki
Sp. Jounin
Sp. Jounin
Manaki


Antal indlæg : 634
Age : 33
Registration date : 26/03/08

manaki VS chris chess (genin rang) Empty
IndlægEmne: manaki VS chris chess (genin rang)   manaki VS chris chess (genin rang) Empty13/8/2008, 21:55

Dette er en uændret og urettet kamp mellem manaki og chriss chess, kampen fandt sted fordi chris næsten var dumpet som chuunin og manaki lige var bestået.. kagen (high) valgte at se chris i kamp og det ændrede helt hans opfattelse af begge kæmpere Smile

jeg vil selv betegne denne kamp som fed da den var intens og svær... jeg måtte gætte hvad chris mon nu kunne finde på og bruge manakis evner på den bedst mulige og mest karakter præcise måde jeg kunne... se hvor fede kampe bliver når begge parter har grund til at vinde og en plan til hvordan de gør det.. her kommer den:



Manaki stod i ringen og ventede på chriss, de havde aftalt at kæmpe **nu kan jeg endelig kæmpe mod chriss**

High kom til syne oppe på Tribunen

Chriss kom gående ned i ringen og smilte til Manaki. **Dette har jeg ventet på i lang tid.**

manaki kiggede på high "på dit signal" sagde han og stillede sig parart

Chriss gik i stilling med armene over sig i en parralel vinkel. Chakraen steg op i hans øjne og de lyste blåt op.

"Værsgo at starte" sagde High

manaki kastede lynhurtigt 4 shurikens mod chriss

Chriss undgik dem ved at lave to hurtige skridt til siden, og kastede så 2 eksplosive kunaier imod Manaki.

manaki sprang til siden og bevægede hænderne, de 4 shurikens fløj rundt om chriss som blev bundet af chakra trådende der var sat deri **undervurder aldrig en dukke mester** tænkte manaki og smilede

Chriss smilte. "Du har vist glemt effekten fra mine chakra eyes. En fatal fejl for dig." Han løb imod det sted hvor chakraen var svagest, trak en kunai, fokuserede chakra i den og skar tråden over. Han fortsatte sit løb imod Manaki.

manaki sprang baglæns trak sin vifte af ryggen og råbte "Dai Kamaitachi" hvorefter han med viften lavede en meget kraftig vind **kampen bliver lang...**

Chriss så en stor strøm af chakra flyve imod ham. **Lad os prøve noget interessant.** "Human boulder jutsu." Han rullede sig hurtigt sammen og fløj ind i vinden med stor kraft.

manaki viftede videre med den ene hånd og kastede med den anden 5 kunai's ind i vinden mod chriss så de fløj med enorm fart

Chriss blev snittet af kunaier og fik med en kraftanstrengelse kæmpet sig ud af vinden. "Okay lad os prøve det her. Hidden mist jutsu." Han lavede håndtegnene og en tyk tåge bredte sig over pladsen.

manaki lavede nogle fingersegl og frem kaldte 3 store sække med metal pulver i, så smed han dem fra sig og løb til siden mens han kastede Makibishi's bag sig **jeg snittede ham, nu skal jeg bare vente på at sove giften virker**

Chriss kunne se Manaki med sine chakra eyes men ikke hvad han lavede. "Hvad laver han mon? Jeg må vist hellere være forsigtig." Han bevægede sig langsomt ind på Manaki fra siden.

manaki hoppede nu endnu længere tilbage og begyndte at blæse tågen væk med sin vifte **jeg skal bare trække tiden ud**

High så på kampen "de er begge meget gode" sagde han til sig selv

manaki nåede lige at opfatte det og chriss ramte en af de 3 sække med metal pulver som manaki havde byttet sig ud med, derefter lavede manaki nogle håndtegn og fremkaldte et sværd **parer det her**

Chriss vendte sig hurtigt rundt da Manaki huggede med sit sværd, og fik fat i en kunai der sad i sit bælte. De to klinger slog gnistre da de ramte hinanden. "Du er blevet temmelig god Manaki." Sagde Chriss, og ignorerede at hans krop var ved at blive svagere. **Gift?**

manaki huggede igen ud med sværdet og gik fremad **jeg skal nok ramme dig**

Chriss kunne føle sin krop blive mere og mere sløv for hvert slag Manaki kom med. **Pokkers jeg bliver nød til at bruge "det"** Han skævede op på High. **Nej jeg må holde hovedet koldt og finde en udvej, men hurtigt.** Han nående lige at rulle til siden da Manaki huggede ud efter ham.

**det her virker ikke, han er stadig for hurtig** tænkte manaki og hoppede baglæns samtidigt med at han lavede håndtegn og råbte "Atsugai", en meget kraftig kugle af vind blev skudt mod chriss

Chriss ville have undgået kuglen men følte sig pludselig svækket i benene. **Shit** Han blev ramt hårdt af kuglen og fløj langt væk. En stor støvsky, dækkede pladsen i et kort øjeblik, men lettede så. Chriss stod i udkanten af banen og lænede sig op af tribunen, han frakke var flænget og en rød streg løb ned af hans ansigt. Han stod med et lille trist smil og kiggede på Manaki.

manaki der også så træt ud nu tog hånden ned i en af de mange poser han havde om livet og fremdrog en soldat pille som han holdt op foran sin mund **jeg bruger den kun hvis han angriber**

Chriss fik langsomt rette sig op i sin fulde højde og fik langsomt pillet nogle vægte han havde på sig af. ** Jeg kan føle at giften snart har rigtig fat i min krop. Dette er sidste udvej.** Han rakte ned i sin taske og tog en soldat pille frem. Han kiggede alvorligt på Manaki. "Manaki hvor kraftig er den gift jeg er blevet ramt af?"

manaki så på chriss og råbte tilbage "du falder bare i en krampe søvn i 10-15 minutter" hvorefter han tog pillen i munden og sin vifte i hånden **han finder snart ud af hvordan det føles at være i krampe søvn**

Chriss smilte. "Okay". Han kiggede på pillen og slugte den. **Med min speciel opfundne piller skulle jeg være i stand til at holde gang i kroppen i et lille øjeblik endnu.** lammelsen forsvandt kort og Chriss stormede imod Manaki med fornyet kraft. **dette her holder ikke længe. Lad os snart få det afsluttede Manaki.**

manaki hoppede baglæns igen, råbte "Dai Kamaitachi", en meget kraftig vind blæste mod chriss

Chriss sprang hurtig til siden og var lynhurtigt bag ham. "Det virker ikke længere på mig Manaki." Råbte han og slog ud efter hans hoved, men stoppede lige foran det. **Fuck giften igen?** Han sprang hurtigt et par spring tilbage.

manaki udnyttede chriss pludselige svaghed til at bevæge fingrene, hans dukke sprang ud af en af sækkende bag chriss, den tog fat om ham med alle 4 arme og sendte sin hale ind mod hans bryst **når det ene ikke virker gør det andet**

Chriss blev overrasket over Manakis dukkes pludselig fremtrædning. **Pis jeg er fanget** Med en enorm kraftanstrengelse fik han rykket sig så han blev ramt i armen i stedet for. Han udstødte et skrig og hovedet røg ned i brystet på ham.

manaki fik dukken til at stramme grebet og sende halen op til chriss hals hvorefter han sagde "giv op, der var meget mere gift på dukkens hale, hvis du giver op kan jeg give dig modgiften" **giv nu bare op, den gift er en af sasori sensei's**

Pludselig farede chrisses ene hånd op og greb fat i dukkens hale og holdt den tilbage lige ud for halsen, hans arme dirrede og han var askegrå i ansigtet. Ha kiggede på Manaki med et træt udtryk. "Har du medicin til begge gifte?"

manaki tog nu selv en kunai frem "nej kun til den på dukken, den anden har jeg derhjemme", dukken's hoved rettede sig mod chriss hoved og der hørtes et lille klik **sasoris gift giver kraftige smerter, jeg skulle ikke have brugt den**

Chriss tog imod modgiften med rystende hænder. "Det må jeg sige, det er ikke så underligt at du blev en chuunin. Du er langt stærkere end jeg regnede med." Han prøvede at grine, men det blev blot til et hæst hosten. Han rakte den anden hånd op og drak medicinen, hans arm landte blødt på Manakis skulder. "Jeg Chriss Chess overgiver mig hermed i denne kamp." Han smilte igen skævt til ham.

High rejste sig, ”Chriss du har overbevist mig" sagde high med et smil "du er hermed Chunnin"
Tilbage til toppen Go down
 
manaki VS chris chess (genin rang)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chris Chess
» manaki VS naita (academy student rang)
» Manaki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Udenfor Spillet: :: Kousekis Bibliotek-
Gå til: